Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Πράσινο τσάι το γευστικό!

Πολλά έχουν γραφτεί για τις ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού. Για να πω την αμαρτία μου δε μου αρέσει. Στην προσπάθεια μου όμως να περιορίσω αρκετά τους καφέδες κατά τη διάρκεια της μέρας, είπα να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να του δώσω μία ευκαιρία!

Μετά από αρκετούς συνδυασμούς κατέληξα σε μία σειρά από κοκτέιλ πράσινου τσαγιού, τα οποία προκαλούν να τα δοκιμάσεις. Από τις πλέον αγαπημένες μου γεύσεις: το πορτοκάλι. Από τα πλέον αγαπημένα μου ροφήματα: πράσινο τσάι με τζίντζερ και πορτοκάλι. 

All you need

  • ένα φακελάκι πράσινο τσάι 
  • τριμμένο τζίντζερ ή τζίντζερ σε σκόνη 
  • ξύσμα πορτοκαλιού 
  • το αγαπημένο σας φλυτζάνι 
  • τα αυτονόητα (ζεστό νερό)
  • τα απολύτως περιττά (ζάχαρη)






Είτε είστε φανατικοί της υγιεινής διατροφής, είτε απλώς ψάχνετε μία γευστική προσθήκη στο διαιτολόγιο σας, το πράσινο τσάι μπορεί να σας καλύψει σε κάθε περίπτωση! 


Ελπίζω να πήρατε μυρωδιά και να σας έπεισα έστω και στο ελάχιστο!
Φιλιά!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...