Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Ο παράδεισος δίπλα μας!

Αναρωτηθήκατε ποτέ πως μοιάζει ο παράδεισος? Ακόμη και αν δε σας απασχόλησε ποτέ, είμαι σίγουρη ότι έχετε βρεθεί πολλές φορές σε αυτόν!
Και πώς είναι? Φαντάζομαι διαφορετικός από τον δικό μου, της Μάρως ή του Ηλία!





Αυτό το Σαββατοκύριακο είχα μία μοναδική ευκαιρία, να αποδράσω για λίγο με τους αγαπημένους μου. Και ω ναι! Βρεθήκαμε για μία ακόμη φορά στον παράδεισο!
Και ήμασταν τόσο τυχεροί που πετύχαμε και πάρτυ! Η φύση γιόρταζε και οργίαζε! Και μαζί με αυτήν και εμείς!


Όμως όπως όλα τα ωραία, έτσι και αυτή η απόδραση κράτησε τόσο λίγο! Όχι όμως και η αίσθηση που μας άφησε!



Ξυπνώντας το πρωί, πήγα στο δωμάτιο της Μελίνας. Ο παράδεισος ο ίδιος!
Βγήκα στο μπαλκόνι και στάθηκα να προλάβω τον ήλιο να ξεπροβάλλει από τη θάλασσα! Ξανά στον παράδεισο!


Η εικόνα λένε αξίζει όσο χίλιες λέξεις, οπότε σκάω και σας αφήνω να απολαύσετε λίγη από την backstage μαγεία του παραδεισένιου Μολύβου...


Μουτς 

p.s. Μπορεί να μη μου αρέσει να λέω πολλά, αλλά σίγουρα είμαι καλός ακροατής, οπότε μη ντρέπεστε!Κοπιάστε!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...