Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Σκορδάτες πατάτες


Σε μία σχέση λένε πως πρέπει να γίνονται αμοιβαίες υποχωρήσεις!Μία από τις πολλές που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια έχει ως επίκεντρο τη διατροφή μας. Τρανταχτό παράδειγμα: οι πατάτες!Εγώ τρελαίνομαι για πατάτες στο φούρνο ή πατατοσαλάτες. Αυτός για βραστές πατάτες ή τηγανητές. 
Εγώ προτιμάω την πατάτα μου "ξυρισμένη"!Αυτός προτιμάει την πατάτα του "πρωτόγονη"!
Σε μία κρίση αγάπης λοιπόν, αποφάσισα να βάλω νερό στο κρασί μου και να δεχτώ τις πατατουλες μου όπως τις έπλασε ο γεωργός! Με πολλές προσθήκες βεβαίως βεβαίως!




Τα βασικά 
  • 1 κιλό μικρές πατάτες (οι δικές μου προέκυψαν κοτρόνες!)
  • 6 σκελίδες σκόρδο
  • 1 κρεμμύδι 
  • ελαιόλαδο 
  • 1 κλωναράκι δενδρολίβανο 
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι 
  • θαλασσινό αλάτι 


Στο ψητό 

Βράζουμε τις πατάτες σε μπόλικο νερό, στο οποίο έχουμε προσθέσει θαλασσινό αλάτι για εντονότερη γεύση. Όταν οι πατάτες είναι έτοιμες τις στραγγίζουμε και της αφήνουμε στην άκρη. 
Ζεσταίνουμε το λάδι και προσθέτουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Τα γυρίζουμε μέχρι να γυαλίσουν τα κρεμμύδια. Προσθέτουμε το δεντρολίβανο και το πιπέρι. Μόλις μαραθεί ελαφρώς και το δεντρολίβανο, αποσύρουμε από τη φωτιά και περιχύνουμε με τη σάλτσα μας τις πατάτες. Οι πατάτες είναι έτοιμες να συνοδεύσουν το αγαπημένο σας κρεατικό ή απλά το κρασάκι σας το βράδυ!Ααααα!Φροντίστε να φάτε και οι δύο για ευνόητους λόγους!



Τσικνοπέμπτη σήμερα και είπα να πρωτοτυπήσω! Αντί λοιπόν για την καθιερωμένη κρεατοφαγία της ημέρας, περιορίστηκα σε μία συνταγή για συνοδευτικό προς τιμήν όσων βρίσκονται σε δίαιτα! 
Να περάσετε όμορφα!
Μουτς

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...