Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Το γαμήλιο πλάνο που δεν έκανα ποτέ!

Δευτέρα σήμερα και ελπίζω η εβδομάδα σας να ξεκινάει με τις καλύτερες διαθέσεις!Η δική μου πάντως, αν και δύσκολη, ξεκινάει με τις πιο γλυκές αναμνήσεις από το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε!
Προσπαθώντας να βάλω μία τάξη στο φωτογραφικό αρχείο μου, ήταν αδύνατον να προσπεράσω το φάκελο του γάμου μου! Αν και είμαι άκρως αντισυμβατικό άτομο, ω ναι, μπήκα και εγώ πριν τέσσερα χρόνια σε αυτήν τη διαδικασία! Και παρόλο που αποδείχτηκε από τα ωραιότερα πάρτυ της ζωής μου, ταυτόχρονα υπήρξε και το μεγαλύτερο οργανωτικό φιάσκο από πλευράς μου!




Τι θα άλλαζα? Φαντάζομαι πως τίποτα! Τι θα συμβούλευα στην αγχωμένη φίλη μου που αποφάσισε να μπει στο club των παντρεμένων? Να ακολουθήσει απλά τον οδηγό της φίλης μου Αλεξίας από το Atelier, ώστε να αποφύγει τα αγχολυτικά!



Να έχετε μια όμορφη βδομάδα!Για όσους δε έχουν μπει σε ρυθμούς του Ισαϊα απλά να ευχηθώ να απολαύσουν την κάθε στιγμή αυτής της προετοιμασίας! 
Μουτς 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...