Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Κίτρινο

Αν και δε φημίζομαι για την τύχη μου, τον τελευταίο καιρό μπορώ να πω ότι μου χαμογέλασε αρκετά! Φροντίζω βέβαια και να την προκαλώ!

Πρόσφατα, έλαβα μέρος στον καθιερωμένο μηνιαίο διαγωνισμό της ελληνικής ομάδας του Etsy, EtsyGreekStreetTeam και κέρδισα μία μοναδική δημιουργία από το kitrino! Το δώρο μου: Ένα φθινοπωρινό unisex κασκόλ!





Παρόλο που προσπάθησα να κρατηθώ κοιτάζοντας και μόνο το εξαιρετικό περιτύλιγμα, ομολογώ ότι δεν τα κατάφερα! Ανοίγοντας το πακετάκι μου, η χαρά μου μεγάλωσε, μιας και το κασκόλ ήταν κάτι παραπάνω από υπέροχο! Πρωτότυπος σχεδιασμός, ποιοτικές πρώτες ύλες και άψογες ραφές!




Η δημιουργικότητα όμως της Ηρώς, ψυχής του kitrino, δε σταματάει εδώ. Προσωπικά λάτρεψα τις τσάντες όλων των μεγεθών και στυλ, όπως επίσης και τα αξεσουάρ για την τραπεζαρία και το παιδικό δωμάτιο.










Για τις νέες μανούλες,η Ηρώ μας προτείνει μία σειρά από μοντέρνους, εργονομικούς μάρσιπους, ρούχα εγκυμοσύνης και θηλασμού, καθώς επίσης και χρηστικές τσάντες αλλαγής. 



Αν θέλετε να πάρετε μία μικρή ιδέα για τις υφασμάτινες δημιουργίες της Ηρώς, σας προτείνω να περάσετε μία βόλτα από τους παρακάτω συνδέσμους!

Κλείνοντας, να ευχαριστήσω την Ηρώ για την υπέροχη δημιουργία της και να ευχηθώ σε όλους σας ένα όμορφο τριήμερο!
Μουτς 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...