Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014

Ζαμιοκούλκας : Και αν το ξεχάσεις, δε θα το χάσεις !

Ψάχνεις κάτι ανθεκτικό για να αντέξει στα χέρια σου ?
Θέλεις να χαρίσεις ένα φυτό στο φίλο σου αλλά δεν είναι fαn του ποτίσματος ? 
Αναζητάς το ιδανικό φυτό εσωτερικό χώρου για την επαγγελματική σου φωλίτσα ή για μία πιο μινιμαλιστική προσθήκη στο σπίτι σου?
Τότε σου έχω τη λύση! Το ζαμιοκούλκας ή εν συντομία ζάμια . 



Πρόκειται για ένα τροπικό φυτό της Αφρικής, το οποίο αντέχει έως ένα μήνα απότιστο, όπως πολλά της κατηγορίας του. Είναι για εσωτερικό χώρο καθώς δεν αντέχει σε θερμοκρασίες κάτω των 10. Αγαπάει τον ήλιο, αλλά δεν είναι καθοριστικός παράγοντας για την ανάπτυξη του. Να μην ξεχάσω....αν είστε οι τέλειοι συγκάτοικοι μετά από 3-4 χρόνια θα σου χαρίσει κάποιο άνθος!


Ουπς!Όταν θυμηθείς να το ποτίσεις, θερμή παράκληση: Μην το παρακάνεις!Το πιο πιθανό είναι να σου σαπίσει ο βολβός και να το κλαις με μαύρο δάκρυ!

Προσωπικά, τα έχω καταφέρω άψογα μέχρι τώρα!Μετράω ήδη 4 χρόνια συγκατοίκησης και δε με έχει εγκαταλείψει κανένα από τα δύο ζάμια μου! Και αυτό χάρη στην αδερφούλα μου, εγκέφαλο της Αρωκάρια Flowersη οποία μου το πρότεινε!




Ελπίζω να έπεισα και τους πλέον ξεχασιάρηδες!

Σας φιλώ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...