Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Δώρα Αγίου Βαλεντίνου (entry post!)


Καλησπέρα!
Τι μου κάνετε? Ελπίζω να περάσατε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο και να μη σας έπεσε βαριά η τσαγκαροδευτέρα! 
Εορταστική εβδομάδα για τους ερωτευμένους και αν ανήκετε σε αυτήν την ομάδα τότε καλά θα κάνετε να οργανωθείτε, αν δεν το έχετε κάνει ήδη!Αν πάλι ανήκετε σε αυτούς που απλά προσπερνάει αυτή τη μέρα σαν ιδέα, αλλά ψοφάτε για ένα δωράκι όπως η χάρη μου, τότε προτείνω να κοινοποιήσετε το ποστάκι μου στους άμεσα ενδιαφερόμενους!!! Μωρό μου ακούς????

valentine gift guide for her
For her 


Οι προτάσεις μου για σήμερα απευθύνονται κυρίως σε όσους έχουν φάει ψωμί και αλάτι με το έτερον ήμισυ τους! Ξέρουν λίγο πολύ τη wish list του Βαλεντίνου τους & απλά ψάχνουν μία ευκαιρία να εντυπωσιάσουν, χωρίς μουρμούρα για την επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού!

valentine gift guide for him
For him 

Το ξέρω ότι δε σας βοήθησα και πολύ, όμως επιφυλάσσομαι για αναλυτικότερα ποστάκια για δώρα Αγίου Βαλεντίνου και μη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας! 
Σας φιλώ προς το παρόν, ελπίζοντας πως δε σας άναψα φωτιές!
Μουτς



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...