Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Smart buys. Από το Χειμώνα στην Άνοιξη

Καλημερούδια!

Τι μου κάνετε? Εμένα τα κέφια είναι super!Μόλις έκλεισα την τσαντούλα μου για την πρώτη εξόρμηση του χρόνου (ω ναι, αργήσαμε!) και πετάω! Πριν αποχωριστώ όμως την τεχνολογία είπα να σας δελεάσω με μέρος από τις τελευταίες μου αγορές -και μοναδικές για το επόμενο διάστημα!
Αν και δε στάθηκα τυχερή να πάρω το μαύρο παλτό για το οποίο σας είχα γράψει εδώεπιδόθηκα σε σταδιακές ενδυματολογικές "επενδύσεις" για τις κυρίες της οικογένειας!

 Ξεκινάω με το καλαθάκι της μαμάς από τα Mango, το οποίο κόστισε λιγότερο από 50 ευρώ.   

         
                                sales - smart buys


Ένας από τους λόγους που διάλεγα τα συγκεκριμένα είναι ότι φοριούνται άνετα  στο γραφείο και συνδυάζονται ακόμη και με πιο χειμωνιάτικα κομμάτια ή κλασικά χρώματα. 

                                office look

Παράλληλα, αποτελούν ιδανικές επιλογές για τη μετάβαση από τα χειμωνιάτικα outfits σε πιο ανοιξιάτικες εμφανίσεις. Μπορεί η μόδα για την Άνοιξη & το καλοκαίρι του 2014 να προστάζει κοιλίτσα έξω και ανοιχτά πουκάμισα στο ύψος της μέσης, αλλά και η καθημερινότατα προστάζει ορθές και ρεαλιστικές στυλιστικές, τουλάχιστον για όλες εμάς που δεν έχουμε την πασαρέλα στο αίμα μας!

                               smart looks 



                                 smart looks #2

Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου και περιμένω να ακούσω για τις δικές σας προτάσεις και σχόλια!
Καλό Σαββατοκύριακο προς το παρόν 
Σμουτς 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...