Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Επιστροφή στην πατρίδα ... από την πατρίδα!

Τελικά όλα τα όμορφα κρατάνε λίγο...ή μήπως όχι?
Κάπως έτσι αισθάνομαι σε κάθε ταξίδι επιστροφής από τη Θεσσαλονίκη, την ιδιαίτερη πατρίδα μου και μεγάλη μου αγάπη! Οικογένεια, φίλοι, αμέτρητες αναμνήσεις, μέρες γεμάτες με δυνατές στιγμές και χαμόγελα!

Θεσσαλονίκη από ψηλά 






Σε κάθε προσγείωση και μία κατάθλιψη! Μαζεύω τα κουράγια μου και ευτυχώς η μελαγχολία της επιστροφής περνάει. Και τη θέση της παίρνει μία γλυκιά νοσταλγία και ένα χαμόγελο!


 Φτάνοντας στη Μυτιλήνη

Επέστρεψα στη βάση και όσο και να μη θέλω να το παραδεχτώ, η Μυτιλήνη αποτελεί πλέον δεύτερη πατρίδα μου. Είναι η πόλη όπου έχτισα μεγάλο μέρος των ονείρων μου, η πόλη όπου ισοπέδωσα τα περισσότερα από αυτά, αλλά και η πόλη, όπου στεγάζει τη γλυκιά μου πραγματικότητα! 





Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και να υποδεχτείτε και επίσημα την Άνοιξη (Εαρινή Ισημερία σήμερις!) με τις καλύτερες δυνατές διαθέσεις! Προσωπικά, θα κάνω το ίδιο με γεμάτες μπαταρίες και με τη διάθεση στο κόκκινο!

υ.γ. Και μιας και δεν αξιώθηκα να ετοιμάσω κάτι άλλο, σας βομβάρδισα με φωτογραφίες αφ υψηλού! Νομίζω σας έπεισα και με το παραπάνω για το πόσο λατρεύω τα αεροπλάνα, όπως είχα γράψει και σε προηγούμενη ανάρτηση μου!

Μουτς 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...