Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014

φλοράλ .... το παρεξηγημένο!

Ανοιξιάτικη διάθεση και ώρα για ανανέωση και στην γκαρνταρόμπα μας! Για μία ακόμη σεζόν τα φλοράλ κυριαρχούν και υπόσχονται να βάλουν ζωηρές πινελιές στην εμφάνιση μας. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά προσωπικά  ενώ πάντα μου άρεσαν να τα βλέπω, ποτέ δεν τόλμησα να τα φορέσω!

Στα 32 (κοντά 33!) μου χρόνια λοιπόν, είπα να κάνω την υπέρβαση μου και να προσθέσω και στην ντουλάπα μου άνθη!Οι επιλογές βέβαια υπήρξαν αρκετά συντηρητικές για πρώτη φορά! Κόστισαν λιγότερο από 30 λίρες Αγγλίες από τα New Look, τα οποία ομολογουμένως με εξέπληξαν ευχάριστα! 

shopping florals

shopping florals 



Και μιας και δεν είμαι και το πλέον ρομαντικό άτομο στον κόσμο, επέλεξα κομμάτια με σκούρο φόντο και μικρά μοτίβα, τα οποία να συνδυάζονται εύκολα και με πιο "σκληρά" outfits. 


all year round floral

all year round floral

Αν ακόμη βλέπετε με επιφύλαξη τη λουλουδάτη πλευρά της μόδας, αλλά ταυτόχρονα νομίζετε ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή, μπορείτε απλά να επενδύσετε σε φλοράλ αξεσουάρ. Σίγουρος και ασφαλής τρόπος σε κάθε περίπτωση!

                                   floral casual touch

floral casual touch 


Αλήθεια, πως σας φαίνονται? Έχετε εντάξει τα φλοράλ στην γκαρνταρόμπα σας ή απλά αρκείστε στο "μακριά και αγαπημένα"? 

Πολλές πολλές καλημέρες για μία ελπίζω ανοιξιάτικη Κυριακή!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...