Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Smoothie Φράουλας. ... το εναλλακτικό!

Σε συνέχεια της καταπράσινης, άκρως αρωματικής ανάρτησης μου και την Κηπουρική Κουζίνας, λέω να συνεχίσω με πολύ χρώμα και ακόμη πιο δελεαστικό άρωμα! Σήμερα λοιπόν την τιμητική του έχει το κατακόκκινο,απόλυτο φρούτο που χαρακτηρίζει την εποχή, η φράουλα! 
Αν η τύχη σας ευνοεί και έχετε πρόσβαση σε υπαίθριες καλλιέργειες, τότε σπεύσατε να το εκμεταλλευτείτε και να γευτείτε τις ζουμερές φραουλίτσες στα καλύτερα τους! Γιατί μπορεί να έκαναν την εμφάνισή τους εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα, αλλά η αγαπημένη τους εποχή είναι ο Μάιος!





Αν και δε φημίζομαι για τη light κουζίνα μου,έχω να σας προτείνω τον πλέον υγιεινό τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας φρούτο: Ένα smoothie φράουλας!
Μη βιαστείτε να προσπεράσετε τη συνταγή!Παρακαλώ! Είμαι σίγουρη ότι θα την κατατάξετε στις πρώτες της κατηγορίες και ας μην το παραδεχτείτε δημόσια!




Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή! Όλα ξεκίνησαν ένα ωραίο μεσημέρι, όταν ο μικρός μου τυραννόσαυρος θέλησε -για να ακριβολογώ μου επέβαλλε- να δοκιμάσουμε ένα γιαούρτι με μπισκότο από το super market. Ως συνήθως βέβαια, η λιλιπούτεια γευσιγνώστης του σπιτιού δεν το ενέκρινε, με αποτέλεσμα το γιαουρτάκι να κινδυνεύει με έξωση από το ψυγείο. 
Και επειδή πραγματικά σιχαίνομαι να πετάω φαγητά, μπήκα στη λογική της ανακύκλωσης. Κάπως έτσι προέκυψε και η παρακάτω γευστική συνταγούλα για την οποία καυχιέμαι παραπάνω!

Τα βασικά (για 2 μερίδες): 
  • 300 γραμμάρια καθαρισμένες ώριμες φράουλες 
  • 1 κεσεδάκι 200 γραμμαρίων γιαούρτι με μπισκότο (εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σκέτο και 3 αλεσμένα μπισκότα της αρεσκείας σας) 
  • θρυμματισμένο πάγο (προαιρετικά) 
Στο ψητό:

Αφού πλύνετε σχολαστικά και καθαρίσετε τις φράουλες, τις αλέθετε στο μπλέντερ. Στη συνέχεια προσθέτετε το γιαούρτι και συνεχίζετε με ανακάτεμα μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. 
Σερβίρετε σε ποτήρι με θρυμματισμένο πάγο ή χωρίς. Για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα με ιδανική θερμοκρασία,τοποθετείτε το smoothie φράουλας στο πιο κρύο ράφι του ψυγείου για μία ωρίτσα, αποφεύγοντας τον πάγο. 





Λοιπόν; Σας έπεισα ή έχω ακόμη δρόμο; 
Σας φιλώ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...