Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

Back....

Εντάξει το παραδέχομαι. Χάθηκα. Αλλά όχι αδίκως. 
Αλλά ας πάρω τα πράγματα από την αρχή. Όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισα να ασκήσω τα εκλογικά μου δικαιώματα και με την ευκαιρία να αποδράσω για μία βδομάδα στη Θεσσαλονίκη. Πέρασα ονειρεμένα, αλλά η χαρά μου κράτησε λίγο. 

Με το που σκάσαμε μύτη πίσω δε με ξέπλενε ούτε ματάκι ούτε ολόκληρη αρμαθιά με σκόρδα!Η μία αναποδιά διαδεχόταν την άλλη με γεωμετρική πλέον πρόοδο, ενώ όλα τα ανάδρομα ζώδια πέρασαν από τον κύκλο μου! Τολμώ να πω ότι άγγιξα την κρίση πανικού πολλές φορές, αλλά θυμήθηκα πόσο μου άρεσε να νικάω μικρή και αντιστάθηκα! 

Το καλοκαιράκι μπήκε και επίσημα και δε μπορούσα να διανοηθώ ότι θα αφήσω μία σειρά από ατυχή γεγονότα να χαλάσουν τη διάθεση μου και να αφήσω τις μέρες μου άδειες. So, τελείωσα επιτέλους το spring cleaning (παρακαλώ πολύ να λείπουν τα σχόλια!!!!) και αρχίζω να τη βλέπω με καλοκαιρινό μάτι! 





Διώχνουμε λοιπόν τα σύννεφα που κρύβουν τον Ήλιο μας και βουρ!Καλό καλοκαίρι να έχουμε γεμάτο θετική ενέργεια!Όσο για τα υπόλοιπα προσεχώς.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...