Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

Seche Vite dry fast top coat review ... ή αλλιώς ανακαλύπτωντας την πυρίτιδα!


Αλό αλό! Ήρθε και η κακοκαιρία προς τα μέρη μας, οπότε άρπαξα την ευκαιρία να ανασκουμπωθώ στον υπολογιστή και να γράψω. Και όχι δε θα σας πω τον πόνο μου. Ούτε πως περνάω το καλοκαίρι ως μόνιμος κάτοικος νησιού! 
Αντίθετα λέω να ξεκινήσω μία νέα σειρά αναρτήσεων full στην κριτική! Και επειδή δεν τα πάω και πολύ καλά με τον κίτρινο τύπο, λέω να περιοριστώ -επί του παρόντος τουλάχιστον- σε ότι έχω προσωπικά λατρέψει και θα αγόραζα ξανά και ξανά. 



Η ιστορία έχει ως εξής: Μου αρέσουν πολύ οι επισκέψεις σε κέντρα αισθητικής, αλλά ο προσωπικός χρόνος έχει αγγίξει πλέον τα ποσοστά πιθανότητας να ανακάμψει η οικονομία μας σε αυτή τη ζωή! Θα μου πείτε ότι υπάρχει και η εναλλακτική "Κάνε και κάτι μόνη σου μαρή"...Και ναι το παραδέχομαι...Θα έχετε απόλυτο δίκαιο.
Όπως δίκαιο είχε και αγαπημένος, ακατονόμαστος για την ιστορία συνάδελφος, ο οποίος τόλμησε να μου την πει στην ψύχρα για την αθλιότητα των νυχιών μου! Εντάξει πουλάκι μου, το ξέρω, αλλά αυτό πόνεσε!
Καθότι ορκισμένο κριάρι, πείσμωσα τόσο που αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά πλέον με το άθλημα μανικιούρ. Και λέω μανικιούρ, γιατί όσο και να με κατηγορείς mister με το πεντικιούρ ΤΟ ΕΧΩ!!! 



Μετά από ενδελεχή μελέτη και αρκετές δοκιμές, κατέληξα!Η σωτηρία μου είναι ένα και μοναδικό προϊόν! Το top coat της Seche Vite. Μπορεί να μη σου κάνει καφεδάκι για να απολαύσεις περιποίηση με τα όλα της, αλλά σίγουρα ανταποκρίνεται σε αρκετές από τις προσδοκίες που έχεις από ένα top coat που σέβεται τον εαυτό του. 
Το λάτρεψα γιατί στεγνώνει σε ανύποπτο χρόνο και ως γνωστόν ο χρόνος είναι πολύτιμος! Παράλληλα, δίνει μοναδική λάμψη στο χρώμα του βερνικιού. Θα μου πεις ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, αλλά θα σε αντικρούσω ασάπ, διότι ουδέποτε ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο! 

Τι θα μπορούσα να αποκρύψω αν έπαιρνα ποσοστά;;;;Δε μπορώ να πω ότι προσφέρει κάτι παραπάνω σε διάρκεια. Σε τρεις μέρες υπό σκληρές συνθήκες τα νύχια θέλουν ξανά βάψιμο. Επίσης, έχει πολύ έντονη μυρωδιά. Προσωπικά δεν έχω θέμα, αλλά όσες δεν τα πάνε καλά με τις έντονες μυρωδιές, πιθανόν να τους ενοχλήσει. 


seche vite

Θα το βρείτε σίγουρα στα sephora σε τιμή  περίπου στα 10-12 ευρώ. Αν πάλι δεν είστε από τυχερές μην αγχώνεστε! Ομοιοπαθούσα και γω, το προμηθεύομαι συνήθως μέσω ebay και συγκεκριμένα από αυτόν τον πωλητή. 

Κάπου εδώ σταματάω! 
Η βροχούλα σταμάτησε, η θερμοκρασία ανέβηκε και λέω να αποσυρθώ!Περιμένω τα σχόλια σας ή απλά μία καλησπέρα!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...