Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Δερμάτινο και .... τζάκετ

Θα σε πάρω να φύγουμε σε άλλη γη σε άλλα μέρη! Και ο λόγος πέρα από το γεγονός ότι είμαι ρομαντική -κατά βάθος- ψυχή, είναι ότι θέλω επιτέλους να φορέσω το φθηνό πλην αξιοπρεπές δερμάτινο, στο οποίο επένδυσα πρόσφατα. 

Το  μαύρο δερμάτινο τζάκετ από τα mango κατέφθασε εδώ και αρκετές εβδομάδες, αλλά έλα εσύ και πες μου πως θα με χαρακτήριζες, αν με έβλεπες να το φοράω υπό 30 σχεδόν βαθμούς κελσίου. Ή μάλλον μη μου το πεις, γιατί θα σκάσω ακόμη περισσότερο. Υπό αυτές τις συνθήκες, επιστρατεύω την υπομονή μου και επιδίδομαι στην αλάνθαστη θεραπεία για ανάλογες περιπτώσεις, κοινώς "φάτε μάτια ψάρια"!

Το δερμάτινο τζάκετ ή leather jacket στην αγγλική ή κοινώς δερμάτινο, αποτελεί για μια ακόμη σεζόν κομμάτι κλειδί για τις στυλιστικές επιλογές μας. Διαχρονικό, ευκολοφόρετο, ικανό να μας βγάλει ασπροπρόσωπες από το πρωί ως το βράδυ, σε χαλαρές ή ακόμη και πιο επίσημες περιστάσεις. 

Η αγαπημένη μου εκδοχή για βολτίτσα. Με διακριτική ροκ διάθεση, φλατ παπούτσι και αλάνθαστο συνδυασμό τζιν με t-shirt. 

leather in black


Για πιο elegant δε εμφανίσεις, σπάμε την παράδοση του little black dress και πειραματιζόμαστε δημιουργώντας εκλεπτισμένες αντιθέσεις. 


black leather and burgundy 


Τέλος, μία casual εκδοχή για το αγαπημένο κυριακάτικο και όχι μόνο καφεδάκι!


casual lether outfit 

Εσείς βγάλατε από την ντουλάπα το δερμάτινο; Εμμένετε σε διαχρονικούς συνδυασμούς ή ξεφεύγετε από τα συνηθισμένα; 

Φιλιά 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...