Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Ευχετήρια κάρτα μπαλαρίνα

- Μαμά, το δώρο που πήρες στη φίλη μου δε μου αρέσει καθόλου... (Μελίνα, σκεπτική)
- Γιατί κόρη μου; Εγώ το βρίσκω υπέροχο... (Μαμά, ανυποψίαστη)
- Μα μαμά, οι πραγματικές μπαλαρίνες φοράνε μόνο ροζ...πόσες φορές θα σου πω;;;  (Μελίνα, εκνευρισμένη)
- ..................
- ...........
Κάπως έτσι ξεκίνησε ένας από τους -πάνω από όλα- δημοκρατικούς διαλόγους με την κόρη μου αρκετές μέρες πριν. Η κατάληξη εξίσου δημοκρατική! Έγινε σχεδόν το δικό της! Και λέω σχεδόν γιατί τα γυμνάσια στα οποία υποβλήθηκα, περιορίστηκαν ευτυχώς σε μία καραρόζ (λέξη που μας έχει συνεπάρει τον τελευταίο καιρό)  κοριτσίστικη ευχετήρια κάρτα γενεθλίων που παρέπεμπε σε μπαλαρίνα. 




Τα υλικά μου περιορισμένα,αλλά για καλή μου τύχη πήραν την έγκριση από το μικρό δερβέναγα! 



Ξεκίνησα κόβωντας και διπλώνοντας την κάρτα μου στο μέγεθος που ήθελα (Πριν αποφασίσουμε το σωστό μέγεθος, σιγουρευόμαστε ότι διαθέτουμε και τον ανάλογο φάκελο). 




Αφού έφτιαξα τη βάση μου, προχώρησα στο στάδιο της κοπτικής - ραπτικής! Σχεδίασα ένα μπούστο σε χαρτόνι χειροτεχνίας (ή οποιοδήποτε άλλο υλικό της αρεσκείας σας) και το κόλλησα στην κάρτα. Έκοψα ένα ορθογώνιο κομμάτι τούλι, το σούρωσα, ώστε να παραπέμπει σε φούστα και το έραψα ώστε να μη χάσει το σχήμα του. Η επιλογή της ραφής δική σας! Προσωπικά επέλεξα την άκρως ατημέλητη! Τέλος, μετέφερα τη φούστα στην κάρτα μου και κόλλησα προσεκτικά πιέζοντας στη ραφή. 



Στη δική μου περίπτωση, τα ηνία πήρε ένας χρυσός μαρκαδόρος. Ένα πλαίσιο στο εξώφυλλο, εγκάρδιες ευχές για τη μικρή παραλήπτρια και voilla! Η κάρτα γενεθλίων είναι έτοιμη προς αναχώρηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...