Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

Με το δεξί...

Ποδαρικό σήμερα στο blog μου και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, το 2015 να είναι μία Καλή Χρονιά! Μία χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, υπομονή, ελπίδα και αισιοδοξία!



Ο παλιός χρόνος για μένα έκλεισε άδοξα, δοκιμάζοντας σε υπερθετικό βαθμό τα όρια των αντοχών μου, αλλά ο Νέος είναι εδώ και δε μπορώ παρά να τον υποδεχτώ με αισιοδοξία! Δε θέλω να ξεκινήσω τη χρονιά μου με στόχους και λίστες με πράγματα που θα ήθελα να κάνω. Θέλω απλά να καθαρίσω την ψυχή μου από όλα εκείνα τα άσχημα συναισθήματα που βίωσα και να κρατήσω όλες εκείνες τις ανεκτίμητες στιγμές, οι οποίες και θα αποτελέσουν τις πλέον στέρεες βάσεις για τις μέρες που έρχονται. 

Ας εστιάσω λοιπόν σε αυτές. Στις όμορφες στιγμές. Σε αυτές τις στιγμές που η αγάπη και η εκτίμηση πλημμυρίζει. Και φυσικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με ανθρώπους που αγαπάμε. Με την οικογένεια μας, αλλά και με καλούς φίλους. Με φίλους από κοντά, αλλά και με φίλους από μακριά. Φίλους που άντεξαν στο χρόνο, αλλά και φίλους που εμφανίστηκαν ξαφνικά στη ζωή μας για να μας υπενθυμίζουν ότι το "μαζί" είναι βασική αρχή της ύπαρξής μας. 



Και επειδή δε σας έχω συνηθίσει σε ανάλογες αναρτήσεις, λέω να συντομεύω σιγά σιγά, ευχόμενη για μία ακόμη φορά ο Νέος Χρόνος να είναι μοναδικός για τον καθένα από εσάς!

Υ.Γ. Η πρώτη φωτογραφία της Χρονιάς δε μπορεί παρά να είναι το ίδιο γλυκιά, όσο και οι ευχές της αγαπημένης Αλέκας , οι οποίες πήραν και μορφή δια χειρός της γλυκύτατης Λίλιας (περισσότερες φωτογραφίες εδώ)! Χίλια ευχαριστώ! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...