Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

My Secret Santa


Αναπόσπαστο κομμάτι των Χριστουγέννων αποτελούν τα δώρα και κυρίως η χαρά που συνοδεύει αυτή την εθιμοτυπική συνήθεια! Πραγματικά δε μπορώ να διαχωρίσω αν μου προκαλεί μεγαλύτερη χαρά να παίρνω ή να δίνω δώρα! Μεγάλη κουβέντα άλλωστε, η οποία απαιτεί ιστορική αναδρομή και δεν είναι της παρούσας!




Φέτος, η ανταλλαγή των δώρων επεκτάθηκε και στην μπλογκοπαρέα με το στήσιμο του Secret Santa από τη Ζήνα και τη Τζία. Η χαρά μου υπήρξε διπλή! Από τη μία έπρεπε να επιλέξω το δώρο που θα δημιουργούσα για τη δική μου παραλήπτρια, τη Δήμητρα από το Decor Asylum, ενώ από την άλλη περίμενα πως και πως δωράκι από τη μυστική μου Santa!

Ο δικός μου Άη Βασίλης ήταν η Δήμητρα από το dimitrART! Το δωράκι μου κατέφθασε σε μία άκρως παιχνιδιάρικη συσκευασία, η οποία εκτός από το δώρο μου ήταν γεμάτο από ευχές στο εσωτερικό του!



Η Δήμητρα, μου ετοίμασε ένα υπέροχο κόσμημα σε μπλε χρώμα, το οποίο και λατρεύω! Εντυπωσιακές στρόγγυλες χάντρες, chips, χαολίτης και τσόχα είναι μερικά από τα υλικά που συνθέτουν το νέο μου κολιέ. Εννοείται ότι το λάτρεψα :)  



Δείγμα από το μεράκι της Δήμητρας, αλλά και τις δημιουργίες της μπορείτε να βρείτε κάνοντας μία βόλτα από το blog της ή από το etsy. Είμαι σίγουρη ότι θα αποζημιωθείτε με το παραπάνω! 



Δήμητρα, σε ευχαριστώ πολύ για το πανέμορφο δώρο σου! Εύχομαι ο Νέος Χρόνος να είναι γεμάτος υγεία, έμπνευση και πολλές πολλές χαρές! Ζήνα & Τζία, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι και ένα μεγάλο μπράβο για το χρόνο που αφιερώσατε στην άρτια οργάνωσή του! Αναμένουμε πως και πως και το αυγό έκπληξη!!! 

Καλή εβδομάδα, γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...