Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2015

Μακρύ κολιέ με φούντα & χάντρες


Με τον ερχομό του Φεβρουαρίου, επιστρέφω επιτέλους και διαδικτυακά! Λίγο οι εκκρεμότητες που άφησα από τα Χριστούγεννα, λίγο το γεγονός ότι το σπίτι υπήρξε τηλεπικοινωνιακά αποκλεισμένο, λίγο μία απόδραση στη Θεσσαλονίκη, με εκτροχίασαν για τα καλά! Γέμισα λοιπόν μπαταρίες και επέστρεψα αποφασισμένη να αναμετρηθώ με την πρόκληση της χρονιάς: Να βάλω επιτέλους τάξη στο craft room - ξενώνα - αποθήκη! Η αρχή έγινε, τα κουτιά μου μπήκαν στοιχειωδώς σε τάξη & προέκυψε επιτέλους ένας λιλιπούτειος χώρος για τις πάσης φύσεως αγχολυτικές μου δραστηριότητες. 
Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησα με τα δώρα των Χριστουγέννων που δεν αξιώθηκα να φτιάξω και να στείλω εγκαίρως! Ντροπή μου, δε λέω, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ! Το πρώτο ετοιμάστηκε, παρά τις όποιες ελλείψεις σε υλικά και είπα να το χρησιμοποιήσω για να εγκαινιάσω μία ενότητα με κοσμήματα, τα οποία και λατρεύω! 

Πρώτο diy της χρονιάς λοιπόν, ένα statemant κομμάτι για όλες τις εποχές: μακρύ κολιέ με φούντα. 


Παρακαλώ για την επιείκεια σας με την ορολογία, γιατί όλη μου η γνώση στο αντικείμενο αποκτήθηκε στα αγγλικά! Επίσης, όλο το φωτογραφικό υλικό τραβήχτηκε μαύρα μεσάνυχτα, με τεχνητό φωτισμό, τον οποίο ομολογώ ότι δεν τον κατέχω ακόμη!

Η κατασκευή του κολιέ είναι ιδιαιτέρως απλή και επιδέχεται άπειρες παραλλαγές ανάλογα με τα υλικά σας. 

Τα υλικά μου 
  • ατσαλόσυρμα (nylon coated beading wire) (εναλλακτικά Nymo,για ακόμη πιο εύκολη εκτέλεση) 
  • στοπάκια (crimp tubes) 
  • κρικάκια (jump rings) 
  • ασημί μεταλλικό στοιχείο - κονέκτορας (silver plated charm connector)
  • χάντρες (beads)
  • φούντα (tassel) (με καπελάκι ή χωρίς) 
Αρχικά, επέλεξα το επιθυμητό μήκος του κολιέ μου. Ξεκίνησα, ασφαλίζοντας τη μία άκρη του σύρματος με ένα στοπάκι, δημιουργώντας μία θηλιά. 


Αφού πέρασα όλες τις χάντρες μου (προσωπικά χρησιμοποίησα 130 χάντρες των 6mm), τελείωσα τη βάση μου με τον ίδιο τρόπο, δημιουργώντας αυτό το αποτέλεσμα: 


Στη συνέχεια, ένωσα στις δύο άκρες με ένα κρικάκι. 


Σειρά είχε το ασημί μεταλλικό στοιχείο που επέλεξα σε κυκλικό σχήμα, το οποίο και συνέδεσα με ένα κρικάκι ακόμη. 


Σχεδόν τελειώσαμε! Τελευταία πινελιά η φούντα, η οποία κρεμάστηκε και αυτή με τη χρήση ενός κρίκου. 



Το κολιέ μου είναι έτοιμο! Με boho διάθεση, χρώματα πασπαρτού και ιδιαιτέρως ανθεκτικό, δεδομένης της κατασκευής του. 



Λοιπόν, πως σας φάνηκε; Εσείς έχετε υιοθετήσει τις φούντες στα αξεσουάρ σας; 

Να έχετε έναν καλό μήνα και μία όμορφη βδομαδούλα!

Μουτς 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...