Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

Φτιάχνοντας μία οικολογική υφασμάτινη τσάντα για ψώνια


Μετά από ένα δύσκολο δεκαήμερο με τη γρίπη να δοκιμάζει τις αντοχές μας, επανέρχομαι με άκρως οικολογική συνείδηση! 

Τα τελευταία χρόνια διαφαίνεται μία στροφή ενάντια στην αλόγιστη χρήση πλαστικής σακούλας. Στην αγορά μπορείτε πλέον να βρείτε τεράστια ποικιλία σε τσάντες για τα ψώνια σας ή απλά να δημιουργήσετε μία, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας! Η σημερινή ανάρτηση λοιπόν καταπιάνεται με το δεύτερο: με ένα diy για υφασμάτινη τσάντα για ψώνια από τα χεράκια σας. 




Όλα ξεκίνησαν λίγους μήνες πριν, όταν καταπιάστηκα με περισσό ζήλο με τα χρώματα για τα υφάσματα και τις δυνατότητές τους. Η αρχή έγινε με ένα ζιπουνάκι ψαράκι , το οποίο πήρε μορφή με τη χρήση ενός έτοιμου στένσιλ. Η συνέχεια αποδείχθηκε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα με αυτοσχέδια στένσιλς σε Α4, τα οποία και δημιουργούσα με κοπίδι, επιστρατεύοντας μεγάλα αποθέματα της υπομονής μου. Μέχρι εδώ καλά,αλλά η συγκεκριμένη τεχνική είχε δύο βασικά μειονεκτήματα: το αυτοσχέδιο στένσιλ ήταν ουσιαστικά μιας χρήσεως και το αποτέλεσμα όχι τόσο ακριβές όσο θα ήθελα. 

Μετά από σχετική μελέτη, αποφάσισα να δοκιμάσω το περιβόητο freezer paper, το οποίο και επέλεξα σε μορφή φύλλων. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό και σας το προτείνω χωρίς καμία επιφύλαξη! 


Αρχικά, επέλεξα το σλόγκαν για την τσάντα μου και το τύπωσα στον οικιακό εκτυπωτή, απευθείας επάνω στο freezer paper . Στη συνέχεια με το αγαπημένο μου πλέον κοπίδι, αφαίρεσα τα γράμματα, τα οποία και κράτησα για μελλοντική χρήση. 



Το στένσιλ μου ήταν πλέον έτοιμο και το κόλλησα με τη χρήση του σίδερου επάνω στην τσάντα μου. 




Στη συνέχεια, γέμισα τα κενά με έντονο κίτρινο χρώμα ώστε να κάνει αντίθεση με το μαύρο της τσάντας. Λόγω του σκούρου φόντου, χρειάστηκαν 3 στρώματα χρώματος. Για να μην ποτίσει το χρώμα και στην άλλη πλευρά της τσάντας, τοποθέτησα εσωτερικά ένα κομμάτι χαρτόνι.  


Άφησα την τσάντα μου να στεγνώσει καλά και αφαίρεσα προσεκτικά το freezer paper ώστε να το χρησιμοποιήσω εκ νέου. 


Τέλος, σταθεροποίησα το χρώμα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, σιδερώνοντας το σχέδιο μου με τη χρήση ενός χοντρού ριζόχαρτου. Εναλλακτικά, μπορείτε να αντικαταστήσετε με ένα κομμάτι υφάσματος ή λεπτής βαμβακερής πετσέτας. 


Η τσάντα μου είναι έτοιμη και μαζί με αυτήν ετοιμάζονται πυρετωδώς και άλλες!



Λοιπόν; Πως σας φάνηκε; Ελπίζω να σας έπεισα να φτιάξετε μόνοι σας μία τσάντα για τα ψώνια σας! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...