Δευτέρα, 18 Μαΐου 2015

Save and Remake

Ημέρα εξομολογήσεων η σημερινή. Γεγονός πρώτο: Λατρεύω τις εκκαθαρίσεις. Γεγονός δεύτερο: Τον τελευταίο καιρό τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι! Γεγονός τρίτο: Μάλλον φταίει η αναβλητικότητα που με διακατέχει εδώ και 2 χρόνια! 




Τις τελευταίες μέρες ξεπέρασα σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό μου που αποφάσισα να ανοίξω την σακούλα με την ένδειξη "προς επισκευή ή κάδο απορριμάτων". Το μάτι μου έπεσε σε ένα boho κολιέ, το οποίο είχε σπάσει προ ετών. Για κακή μου τύχη ήταν αδύνατον να βρω "ανταλλακτικά" με αποτέλεσμα να έχω δύο επιλογές: να το καταχωνιάσω ξανά στη σακούλα ή να το μεταποιήσω μέχρι να προμηθευτώ τα απαραίτητα για την αναβίωση του. 

Όλως περιέργως επέλεξα το δεύτερο!Διέλυσα λοιπόν το κολιέ, κρατώντας οτιδήποτε μπορούσε να μου φανεί χρήσιμο για μελλοντική χρήση. 


 Η Μελίνα "βούτηξε" τις ροζουλιές και μωβ χάντρες, οπότε ξεχώρισα τις υπόλοιπες και δοκίμασα εναλλακτικούς συνδυασμούς μέχρι να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. 


Επέλεξα ένα κορδόνι κατάλληλου πάχους για τις χάντρες μου και έκοψα 4 κομμάτια των 30 εκατοστών. 


Ασφάλισα με ταινία τις άκρες  από τη μία πλευρά  και ξεκίνησα να περνάω τις χάντρες μου(1). Στη συνέχεια τις στοίχισα στο κέντρο του κορδονιού και τις στερέωσα με έναν κόμπο σε κάθε πλευρά (2) 





Το βραχιόλι μου ήταν σχεδόν έτοιμο. Δεδομένου ότι δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω άλλα εξαρτήματα, ολοκλήρωσα το έργο μου με ένα μακραμέ κούμπωμα. 



Το φόρεσα κατευθείαν συνδυάζοντάς το με άλλα μακραμέ βραχιολάκια. 



Όσο για το αποτέλεσμα το αφήνω στην κρίση σας, καθότι η δική κάθε άλλο παρά αντικειμενική μπορεί να είναι! 


Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...